19 сентября 2015 г.

Շառլ Ազնավուր - Պիտի կարենալ


Պիտի կարենալ ժպտալ վերստին,
Երբ քեզ լքում է թանկագինը քո,
Ու մնում է լոկ ունայնություն սին,
Այս կյանքում տխուր, դաժանաբարո:
Պիտի կարենալ, ինչ գնով լինի,
Պատիվը պահել, տղամարդ մնալ,
Եվ ինչքան ծանր ու դժվար լինի,
Առանց շրջվելու թողնել-հեռանալ:
Բախտի դեմ, որ մեզ ուզում է սանձել,
Ու երջանկության առաջ կորուսյալ,
Պիտի կարենալ արցունքը զսպել,
Սակայն ես, իմ սիրտ, լալիս եմ դարձյալ:
Պիտի կարենալ սեղանը լքել,
Երբ գիտես, որ էլ սեր չեն մատուցի,
Ու խղճալի տեսք երբեք չընդունել,
Վեր կենալ-գնալ առանց աղմուկի:
Պիտի կարենալ կսկիծը դաժան
Թաքցնել օրվա դիմակի ներքո,
Եվ սանձահարել ճիչերը ցասման -
Վերջին բառերը հեռացող սիրո:
Սառնասիրտ լինել պիտի կարենալ,
Եվ խաղաղեցնել նվաղած սիրտը,
Պիտի կարենալ անվրդով մնալ,
Բայց ես քեզ շա՜տ եմ սիրում,
Բայց ես չե՜մ կարողանում,
Պիտի կարենալ, բայց ես
Չե՜մ կարողանում:

Комментариев нет:

Отправить комментарий